اخبار

ویژگی های پچ جدید 10.1.7 دراگون فلایت

پچ جدید دراگون فلایت

مقدمه

پچ 10.1.7 دراگون فلایت در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) منتشر میشه و تو این پست قصد داریم ببینیم چه تغییراتی داخل این پچ به وجود اومده و همچنین چه ویژگی هایی اضافه شده. این پچ بهمراه محتوای زیادی که داره میتونه برای پلیرها جذاب باشه و یکی از نقاط مثبت بلیزارد توی این سال این بوده که به سرعت داره پچ های مختلفی برای گسترش و بهبود WOW منتشر میکنه و روز به روز به کیفیت بازی اضافه میشه. در ادامه مواردی که تو پچ جدید باید منتظرش باشیم رو باهم بررسی میکنیم

Dreamsurge

به نظر میرسه که داستان دراگون فلایت بلاخره داره به سمت Green Dragonflight میره، Dreamsurges رویداد هایی هستند که به هر هفته، یکی از چهار منطقه اصلی Dragon Isles در بازی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در مناطق تحت تأثیر Dreamsurge، ورلد کویست هایی برگزار می‌شود با فعالیت‌ها و چالش‌های جدید هفتگی. همچنین، دشمنان گروهی نیز قدرت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که احتمال دریافت لوت بهتر را دارند. همچنین طی این دوره، پرتال های Walking Dream در این مناطق ایجاد میشود که فعالیت های Dreamsurge یا اسپاون کردن ماب های Rare را آغاز میکنند.

کوئست های جدید

قرار است که زنجیره کوئست هایی مرتبط با Draenei و Velen و همچنین یک زنجیره به نام Reforging Tyr به بازی اضافه شود. اما طبق احتمالات شاید محتوا و کوئست های بیشتری در این باره داخل این پچ مشاهده کنیم. همونطور که قبلا گفتیم این پچ بیشتر درمورد Green Dragonflight و پیوند به Dreamsurge خواهد بود. داستان پچ 10.1.7 باید ما رو به پچ 10.2 یعنی آخرین پچی که امسال منتشر میشه هدایت کنه.

دانجن Dawn of the Infinite

آخرین مگادانجن بازی هیچ تغییری رو شامل نمیشه فقط الان حالت Heroic به اون اضافه شده، دسترسی به محتوای Mythic اصلی همچنان برای پلیرهایی که از چالش بیشتری خوشتان می‌آید، ادامه دارد.

Heritage Armor

نژاد های Night Elf و Forsaken بلاخره Heritage Armor رو دریافت کردند. همچنین این 2 نژاد گزینه های سفارشی سازی بیشتری خواهد داشت.

سیستم جدید پینگ (Ping)

در این پچ ما سیستم پینگ رو داخل بازی مشاهده میکنیم که به کمک اون، پلیرها میتونن با تیم خود بدون استفاده از چت یا وُیس چت، ارتباط برقرار کنند. شاید داخل بازی های دیگه ای مثل لیگ آو لجندز یا دوتا2 دیدید که پلیرها بدون صحبت کردن و با استفاده از سیستم پینگ منظور رو به هم میرسونن، این سیستم دقیقا تو بازی ورلد آف وارکرفت هم به همین شکل هست و با نگه داشتن دکمه G و دکمه چپ Mouse ، منوی پینگ رو باز کنید و از پیام های موجود مثل Attack، Assist، Warning و On My Way استفاده کنید.

پچ جدید دراگون فلایت

این تمام اطلاعاتی بود که در حال حاضر از پچ جدید وو در دست داریم،تقریبا یک هفته تا انتشار پچ باقی مونده

برای خرید دراگون فلایت روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید