فعال کردن تیک پذیرش قوانین موقع خرید بدین معناست که کلیه قوانین فوق و ذیل را به طور کامل پذیرفته اید و در صورت سهل انگاری حق هیچ اعتراضی نخواهید داشت !

قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه بلیزوان متعهد به قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. استفاده از سایت به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط ذیل می باشد.

لازم به ذکر است که قوانین این صفحه تنها قوانین عمومی سایت ما هستند و برای هر محصول، قوانین و مقررات مخصوص خود را در بخش “توضیحات” آن محصول مشاهده کنید. با ثبت سفارش، شما تمامی نکات و قوانین مربوط به آن محصول را قبول کرده اید.

این توافق‌نامه از یک طرف از جانب مجموعه بلیزوان (به آدرس وبسایت BlizzOne.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین شما)، از لحظه تایید آن، قابل استناد است.

قوانین عمومی استفاده از خدمات بلیزوان

  1.  کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین بلیزوان اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات بلیزوان کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران وجود ندارد. برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بهتر است کاربر قبل از ثبت درخواست، قوانین محصول/بخش مربوطه را با دقت مطالعه کند.
  2. هر گونه سوال و درخواست قبل از خرید باید توسط مشتری از تیم پشتیبانی انجام شود و نیاز های خود را با پشتیبانی مطرح نماید و در صورتی که کاملا از خرید خود مطمئن بودید اقدام نمایید. لطفا از تکیه به اطلاعات دیگران که گاهاٌ ممکن است اشتباه باشد بپرهیزید و سوال خود را از پشتیبانی بپرسید.
  3. تلاش ما بر آن است که توضیحات و مشخصات کالا را به طور کامل قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مقایسه و خرید بپردازد. لطفا در انتخاب کالا و خرید خود دقت فرمایید ، زیرا در صورت اشتباه شما و خریداری شدن کالا، دیگر امکان مرجوع کردن و تعویض نمی‌باشد.
  4. در زمان ثبت نام و خرید حتما نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن را بدرستی وارد کنید وگرنه سفارش شما در وضعیت تعلیق خواهد ماند!
  5.  در مواردی که کاربر برای دریافت خدماتی وجه ریالی به بلیزوان پرداخت کند اما خدمات را دریافت نکند؛ وجه پرداختی کاربر به صورت ریالی و به امانت نزد بلیزوان باقی می‌ماند. تغییرات نرخ ارز به هیچ وجه تاثیری در مقدار وجهی که به کاربر بازپرداخت می‌شود، نخواهد داشت.
  6. بدیهی است آگاهی از اطلاعات لازم مربوط به هر سرویس بر عهده‌ی کاربر است.

قوانین احراز هویت

احراز هویت بخش مهمی از ارائه‌ی خدمات در بلیزوان است. بلیزوان همواره تلاش می‌کند هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت کاربران، از پرداخت‌های ناخواسته و نامتعارف جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی کاربر از خدمات بلیزوان به این معنی است که او از قوانین احراز هویت آگاهی دارد و آن‌ها را پذیرفته است. احراز هویت کاربران عملی است که ممکن است توسط هر وبسایت فروشگاهی دیگر در جهت جلوگیری از پول شویی و فیشینگ و … انجام شود. طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و اطلاعیه های پلیس فتا، هویت شخص پرداخت کننده باید مورد تایید باشد. به همین خاطر اطلاعات خریدار در سایت بلیزوان نیز باید تایید شود.

  1. همه کاربران سایت در مرحله ثبت نام ملزم به وارد کردن شماره تلفن همراه و تایید شماره داخل سایت هستند. تا زمانی که تایید به صورت کامل انجام نشود، امکان ثبت سفارش وجود ندارد.
  2. ممکن است برای برخی سفارشات و یا برخی کاربران درخواست احراز هویت کامل طبق قانون پلیس فتا ارسال شود.
  3. کاربر نمی‌تواند در بلیزوان با کارت بانکی که به نام شخص دیگری باشد، خرید انجام دهد.
  4. در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر، وجه فقط به همان کارت بانکی که پرداخت با آن انجام شده، عودت داده می‌شود.
  5. برای خرید های بالای 5 میلیون کاربر باید کارت شناسایی و کارت بانکی خود را احراز نماید.
  6. فروشگاه بلیزوان خود را متعهد به حفاظت از اطلاعات کاربران می داند و انتشار این اطلاعات یا قرار دادن در اختیار شخص دیگری، بدون دستور قضایی جرم بوده و امکان پذیر نمی‌باشد.

قوانین کلی مرتبط با سفارش ها و خدمات و کالاهای ارائه شده در فروشگاه 

  1. قبل از خرید هر محصول، از به‌روز بودن قیمت ها و موجودی محصولات درج شده اطمینان حاصل کنید. قیمت های داخل سایت مطابق قیمت دلار درج شده است. با توجه به اینکه قیمت دلار هر روز در حال آپدیت شدن است، در نتیجه قیمت محصولات هم دچار تغییرات می‌شوند. در صورتی که قیمت دلاری بازی قبل از پرداخت خریدار دچار تغییر شده باشد و داخل سایت قیمت آپدیت نباشد، پرداخت ما‌به‌ التفاوت قیمت محصول به عهده خریدار است.
  2. ارسال محصولات مجازی ممکن است به علت پیچیدگی‌های هر محصول حداکثر ۱ الی ۲۰ ساعت کاری (حداکثر ۳ روز کاری) به طول بیانجامد همچنین حداکثر زمان تحویل هر محصول در بخش قوانین و مقررات آن محصول ذکر شده است.
  3. بلیزوان تنها مسئول تحویل محصول به خریدار است و در مورد نحوه استفاده و استقاده غیرقانونی از محصولات هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  4. تحویل محصولاتی که در توضیحات “آنی” نوشته شده است بصورت فوری میباشد ولی اگر در شرایط خاص کد محصول را پس از پرداخت دریافت نکردید و وضعیت سفارش “در حال انجام” بود. پس از دقایقی پنل کاربری خود و ایمیل خود را برای دریافت کد چک کنید. در صورت عدم دریافت محصول پس از 3 ساعت، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  5. زمان تحویل محصولات برای خرید تک میباشد و درصورت خرید عمده زمان تحویل متفاوت میباشد، در صورت خرید عمده لطفا برای اطلاع از زمان تحویل با پشتیبانی در تماس باشید.
  6. در صورتی که درخواست لغو یا مشکل پیش اومده برای سفارش از سمت مشتری بوده و درخواست بازگشت وجه داشته باشد فروشگاه جهت بازگشت مبلغ واریزی طبق دستورالعمل زیر از مبلغ کارمزد کسر خواهد کرد : مبالغ کمتر از 50 هزار تومان = 2 هزار تومان از مبلغ کل پرداختی | – مبالغ بیشتر از 50 هزار تومان و کمتر از 100 تومان = 5.000 هزار تومان از مبلغ کل پرداختی | – مبالغ بیشتر از 100 هزار تومان = 3% از مبلغ کل پرداختی
  7. در صورت درخواست بازگشت وجه توسط کاربر پیش از تکمیل شدن سفارش، هزینه کارت به کارت و کارمزد درگاه از مبلغ پرداختی کسر شده و مبلغ باقی مانده به کارتی که پرداخت سفارش توسط آن انجام شده است واریز می‌شود.
  8. سفارش هایی که ملزم به وارد شدن به اکانت مشتری است، باید توسط مشتری پیگیری شود و تا قبل از آن وضعیت سفارش در وضعیت “در حال انجام” باقی می ماند.
  9. برخی از محصولات و بازی ها توسط شرکت سازنده و ناشر آن برای برخی کشور ها مثل ایران قابل استفاده نیستند و باید برای استفاده از این بازی ها از IP کشور های دیگر استفاده کنید که بتوانید به سرور های آن بازی متصل شوید و مسئولیتی در قبال اینگونه بازی ها که با IP ایران به سرور بازی متصل نمی شوند برعهده سایت blizzone.ir نمی باشد.
  10. تحویل بیشتر محصولات فروشگاه بصورت “آنی” میباشد ولی اگر در شرایط خاص کد محصول را پس از پرداخت دریافت نکردید و وضعیت سفارش “در حال انجام” بود. پس از دقایقی پنل کاربری خود و ایمیل خود را برای دریافت کد چک کنید. در صورت عدم دریافت محصول پس از 3 ساعت، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  11. توجه داشته باشید که در صورتی که در توضیحات محصول مورد نظر شما زمان ارسال ذکر شده است، آن زمان در ساعات کاری مجموعه (9 صبح الی 12شب) محاسبه میگردد. محصولاتی که نوع ارسال آن ها “آنی” است از این قضیه مسثتنی هستند.

قوانین مرتبط به گیفت کارت، سی دی کی و لایسنس ها

  1. این کارت‌ها صرفا یک کد کارت هستند که برای ریدیم و شارژ کردن اکانت شما در سایت موردنظر قابل استفاده است.
  2. گیفت کارت‌های مجازی از طریق ایمیل و پنل کاربری برای کاربر ارسال می‌شوند. لذا نیاز است کاربر آدرس بلیزوان را در لیست سفید ایمیل‌های خود اضافه کند تا ایمیل اسپم نشود. همچنین نیاز است تا پوشه اسپم خود را چک کند و از این حیث مسئولیتی متوجه بلیزوان نیست.
  3. کلیه گیفت کارت‌ها به صورت مستقیم خریداری می‌شوند و کاملا اورجینال و اصل هستند
  4. با توجه به مجازی بودن کارت‌ها، امکان ارائه مدارکی از جمله تصویر کارت، رسید، فاکتور و شماره سریال از سمت بلیزوان وجود ندارد.
  5. کاربر برای خرید گیفت کارت‌ها نیاز به احراز هویت دارد؛ بنابراین باید این فرایند را در پنل کاربری تکمیل نماید.
  6. کد گیفت کارت‌ها در صورت مورد تایید بودن احراز هویت حساب کاربری، به صورت آنی و خودکار برای کاربر ارسال می‌شود. درصورت عدم دریافت پس از 3 ساعت در زمان کاری، با پشتیبانی در تماس باشید.
  7. لطفا قبل از خرید از یکسان بودن کشور حساب کاربری خود و گیفت کارت موردنظر مطمئن شوید.
  8. لطفا دقت کنید از آنجایی که گیفت کارت یک محصول مجازی است و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد، پس از تحویل کد، استرداد یا تعویض آن امکان ندارد.
  9. برخی از گیفت کارت ها و کد ها دارای تاریخ انقضا برای استفاده هستند، لطفا در صورتی که قصد نگه داری طولانی گیفت کارت را دارید با پشتیبانی این موضوع رو در جریان بگذارید در غیراین صورت بلیزوان هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

قوانین مرتبط با اشتراک سرویس ها و اکانت ها

  1. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به‌منزله مورد تائید بودن صحت آن‌ها است و درصورتی‌که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد فروشگاه اینترنتی بلیزوان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  2. فروشگاه اینترنتی بلیزوان جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند.
  3. تمامی اکانت‌ها و اشتراک‌هایی که توسط بلیزوان خریداری شده‌اند، تا آخرین روز اشتراک، در صورتی که اشتباهی از سوی خریدار رخ ندهد، تحت ضمانت بلیزوان قرار خواهند گرفت.
  4. در صورت استفاده نادرست و بن شدن اکانت توسط ارائه دهنده سرویس یا از دست دادن مبالغی در سرویس‌ها، بلیزوان هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت ندارد.
  5. خریدار امکان تغییر اطلاعات حساب کاربری (اکانت ها) و اشتراک‌های از پیش‌ساخته (مخصوصاً پسورد) را ندارد، در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، فروشگاه اینترنتی بلیزوان هیچ مسئولیتی در قبال اکانت ازدست‌رفته ندارد، وظیفه‌ای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمی‌دهد.
  6. فروشگاه اینترنتی بلیزوان حق ندارد بدون دلیل مشخصی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی به خریدار، حساب کاربری (اکانت) یا اشتراک خریداری‌شده کاربران را قطع یا محدود کند.
  7. شرایط فورس ماژور: تمامی محصولات مجازی فروشگاه اینترنتی بلیزوان به علت تحریم‌ها و یا فیلترینگ ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند، محدود شوند یا از دسترس خارج شوند. اعمال شدن طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و… فروشگاه اینترنتی بلیزوان هیچ‌گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل حادث‌شده قانونی نخواهد داشت، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت‌شده و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت‌های احتمالی واردشده به خریداران در شرایط ذکرشده نخواهد داشت.

قوانین مرتبط با محصولات بلیزارد

  1. محصولات و خدمات ارائه شده برای World of Warcraft در فروشگاه بلیزوان فقط در ریجن اروپا و آمریکا قابل استفاده است.
  2. کد هایی که به صورت آنی تحویل داده شوند به دلیل نمایش کد کارت ها برای کاربر ، بعد از خرید به هیچ وجه مبلغ پرداختی عودت داده نمی شود .
  3. بدلیل خرید محصولات و گیفت کارت ها از فروشگاه های برون مرزی، امکان Refund در هیچصورت وجود ندارد و در صورت استفاده اشتباه و یا بی دقتی، تمامی مسئولیت ها بر عهده خریدار میباشد. لذا از ثبت تیکت برای عودت محصول به پشتیبانی Blizzard خودداری نمایید.
  4. تحویل محصولاتی که تحویل آنی دارند در شرایط خاص مانند ساعات غیر کاری، تعطیلات رسمی و … ، ممکن است تا 1 الی 2 ساعت تاخیر همراه باشد.
  5. تمامی کدها از قبل توسط ربات تست شده و تنها در صورتی پشتیبانی مسئولیت کد خراب را به عهده میگیرد که از لحظه پرداخت در سایت و تحویل کد تا فعال سازی آن در حساب مورد نظر مشتری ، ویدیویی با کیفیت و بدون قطعی ضبط نمایید .
  6. در صورتی که قصد نگهداری طولانی مدت گیم تایم را دارید، لطفا قبل از خرید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
  7. در صورتی که قصد دریافت بازی بصورت گیفت را دارید، طبق قانون بلیزارد باید 72 ساعت در فرند لیست ما باشید. بعد از گذشت این تایم سفارشات فوری قابل ارسال خواهد بود

حوادث غیر مترقبه :

در صورت بروز هر گونه حادثه غیرمترقبه و سایر عوامل خارج از اختیارات و کنترل طرفین از قبیل جنگ ، اعتصاب ، اغتشاش عمومی ، صاعقه ، آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، ایجاد قوانین و مقررات و دستورالعمل های دولتی و حکومتی ، قطع خطوط مخابراتی شهری و منطقه ای، تحریم و سایر موارد مشابه ، هیچگونه مسئولیتی در قبال سرویس و نیز سایر موارد تا زمان رفع حوادث غیر مترقبه متوجه طرفین نمی باشد بدیهی است در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی و در اولین زمان ممکنه نسبت به انجام تعهدات اقدام خواهد شد تا وضعیت به حالت عادی بازگردد و طرفین حق هر گونه ادعایی نسبت به یکدیگر را از خود سلب می نمایند.

آخرین بروزرسانی در فروردین 1403