آموزش

آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت

آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت

آموزش فعالسازی گیم کارت ولورانت

پس از خرید گیم کارت ولورانت پوینت، یک کد به شما ارسال خواهد شد که به ایمیلی که در هنگام ثبت سفارش وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود. در صورت عدم دسترسی به ایمیل یا عدم دریافت ایمیل به دلایل مختلف، می‌توانید پس از دریافت پیامک تکمیل سفارش، با مراجعه به بخش “سفارش‌های من” در حساب کاربری خود در فروشگاه ما، و ورود به سفارش مربوطه، کد گیم کارت را در بخش یادداشت خرید مشاهده کنید.

پس از دریافت کد گیم کارت، برای فعالسازی گیم کارت ولورانت و شارژ اکانت خود مراحل زیر را انجام دهید:

حواستان باشد که برای انجام این مراحل، نیاز به تغییر آی پی (IP) می‌باشد. سعی کنید از IP معتبر و مطابق با ریجن خود استفاده کنید تا بهترین تجربه را در استفاده از گیم کارت ولورانت داشته باشید.

  1. ورود به بازی: ابتدا بازی ولورانت را باز کنید و با استفاده از نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) اکانت خود وارد شوید.
  2. ورود به بخش ولورانت پوینت: پس از ورود به بازی، بر روی گزینه‌ای که در تصویر زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

    آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت

  3. ورود به بخش Riot Pin: در صفحه ولورانت پوینت‌ها، وارد تب Riot Pin (یا Prepaid Code) شوید.
    آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت
  4. فعالسازی کد ولورانت: در این صفحه، کد گیم کارت دریافتی از سمت فروشگاه بلیزوان را وارد و بر روی دکمه Submit کلیک کنید. پس از انجام این مرحله مقدار ولورانت پوینت خریداری شده به اکانت شما افزوده خواهد شد.
    آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت
    آموزش استفاده از کد های ولورانت پوینت

اگر بخش ولورانت پوینت‌ها در بازی برای شما باز نمی‌شود، این ممکن است به دلایل مختلفی باشد. این مشکل معمولاً با محدودیت‌های جغرافیایی و ارتباط آی‌پی (IP) مرتبط است. از یک نرم‌افزار یا ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید تا آی‌پی دستگاه خود را به آی‌پی ریجن خود (مثلاً اگر ریجن اکانت شما ترکیه است، به آی‌پی ترکیه) تغییر دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید